Elex – Recenzja – Gothic godny 2017 roku
Zimno, zimno dookoła … tak zimno, że aż drętwieją mi palce do tego stopnia, że nie mogę nimi poruszyć W mojej głowie przeplatają się myśli “co ja tu robię?” i “Przecież sam tego chciałem”. Na przeciw mnie stoi rosły mężczyzna o całkowicie białej cerze i pustych oczach, a przede mną jaśnieje mały kryształek o rażąco niebieskiej barwie – Elex.
Pro Evolution Soccer 2018 – Recenzja
Moje wspomnienia związane z serią Pro Evolution Soccer sięgają lat podstawówki, jeśli pamieć mnie nie myli była to czwarta, bądź piąta, odsłona cyklu, w tamtym czasie seria ta była niekwestionowanym królem gier sportowych, a to FIFA była tą grą, która jeszcze się wiele musi nauczyć
Beat Cop – Sprawny debiut Pixel Crow?
Beat Cop jest kolejną w tym kwartale grą, na którą wyczekiwałem niczym żona na spóźnionego z wypadu na piwo męża. Szczególnie po ograniu pierwszego buildu gry chwilę przed przesunięciem premiery z końca zeszłego roku na I kwartał 2017.
Horizon: Zero Dawn – Jeden z wielu powodów dla których kupisz PS4
Do Horizon: Zero Dawn podchodziłem z nietypową dla mnie ekscytacją. Wiele lat w tej branży nauczyło mnie, że nadzieje na hity bardzo często kończą się tylko na nadziejach i nadmierna ekscytacja może prowadzić tylko do zawodu.
Mafia 3 Recenzja – Średnia gra, kiepska Mafia.
Pociąg hype przyspieszał coraz mocniej, nadzieje rosły, aż do 07.10. 2016, 01:00 czasu polskiego kiedy to kłódeczka przy moim Steamowym pre-orderze zniknęła i mogłem wreszcie odpalić ten wyczekiwany tytuł. Pisząc to mój licznik stoi na 30h spędzonych w grze i niemal 100% postępu. Nie dane mi było mimo szczerych chęci dobić do 100%, ale o tym później. Wszystko po kolei.
Leverage validation
Niche market buyer early adopters freemium iteration channels agile development value proposition responsive web design market. Market advisor incubator gamification branding technology.
Engaging pivot
Iterate food-truck minimum viable product waterfall is so 2000 and late pair programming grok actionable insight co-working waterfall is so 2000 and late quantitative vs. qualitative pair programming physical computing 360 campaign
- 1
- 2