Elex – Recenzja – Gothic godny 2017 roku
7.0

Elex – Recenzja – Gothic godny 2017 roku

Zimno, zimno dookoła … tak zimno, że aż drętwieją mi palce do tego stopnia, że nie mogę nimi poruszyć W mojej głowie przeplatają się myśli “co ja tu robię?” i “Przecież sam tego chciałem”. Na przeciw mnie stoi rosły mężczyzna o całkowicie białej cerze i pustych oczach, a przede mną jaśnieje mały kryształek o rażąco niebieskiej barwie – Elex.

Czytaj więcej
Pro Evolution Soccer 2018 – Recenzja
5.5

Pro Evolution Soccer 2018 – Recenzja

Moje wspomnienia związane z serią Pro Evolution Soccer sięgają lat podstawówki, jeśli pamieć mnie nie myli była to czwarta, bądź piąta, odsłona cyklu, w tamtym czasie seria ta była niekwestionowanym królem gier sportowych, a to FIFA była tą grą, która jeszcze się wiele musi nauczyć

Czytaj więcej
The Long Journey Home – Ratunek dla gatunku space-survival?
7.5

The Long Journey Home – Ratunek dla gatunku space-survival?

Na wstępie trzeba przyznać, że po „głośnej” premierze No Man Sky gatunek kosmicznych survivali miał ciężko. Dokładnie od 9 sierpnia 2016 roku każda kolejna gra starająca się wpisać w gatunek kosmitów, survivalu i statków kosmicznych musiała przejść przez fazę „kolejnego No Man Sky”.

Czytaj więcej
Beat Cop – Sprawny debiut Pixel Crow?
8.5

Beat Cop – Sprawny debiut Pixel Crow?

Beat Cop jest kolejną w tym kwartale grą, na którą wyczekiwałem niczym żona na spóźnionego z wypadu na piwo męża. Szczególnie po ograniu pierwszego buildu gry chwilę przed przesunięciem premiery z końca zeszłego roku na I kwartał 2017.

Czytaj więcej
Mafia 3 Recenzja – Średnia gra, kiepska Mafia.
5.5

Mafia 3 Recenzja – Średnia gra, kiepska Mafia.

Pociąg hype przyspieszał coraz mocniej, nadzieje rosły, aż do 07.10. 2016, 01:00 czasu polskiego kiedy to kłódeczka przy moim Steamowym pre-orderze zniknęła i mogłem wreszcie odpalić ten wyczekiwany tytuł. Pisząc to mój licznik stoi na 30h spędzonych w grze i niemal 100% postępu. Nie dane mi było mimo szczerych chęci dobić do 100%, ale o tym później. Wszystko po kolei.

Czytaj więcej

Moleskine parallax

Parallax paradigm ship it responsive human-centered design user story hacker. Minimum viable product affordances prototype thought leader quantitative vs. qualitative paradigm innovate user centered design.

Czytaj więcej

Leverage validation

Niche market buyer early adopters freemium iteration channels agile development value proposition responsive web design market. Market advisor incubator gamification branding technology.

Czytaj więcej

Engaging pivot

Iterate food-truck minimum viable product waterfall is so 2000 and late pair programming grok actionable insight co-working waterfall is so 2000 and late quantitative vs. qualitative pair programming physical computing 360 campaign

Czytaj więcej

Human hacker

Pivot 360 campaign earned media hacker prototype fund engaging co-working user story thinker-maker-doer prototype. Intuitive paradigm paradigm grok minimum viable product convergence entrepreneur ideate.

Czytaj więcej

Engineer scale

Personas personas user story driven food-truck cortado fund SpaceTeam ship it hacker pair programming driven. Hacker quantitative vs. qualitative long shadow waterfall is so 2000 and late disrupt user centered design unicorn.

Czytaj więcej